Nieuw hier

Jezelf even voorstellen
Janette
Berichten: 51
Lid geworden op: 19-04-2011 08:53

Nieuw hier

Bericht door Janette » 19-04-2011 09:04

Hallo allemaal,

Ik ben Janette en heb een Drifter 800. Heb tot nu toe 2 x meegereden met de Drifters. Vond het geweldig. :D Vorig jaar een filmpje gemaakt van de Bollentocht. Heeft iedereen die gezien op Youtube?? /digitus250 Hier staat 'ie ergens tussen....

2 september zijn wij (mijn (v)echtgenoot en ik) ook weer van de partij. Alleen heeft hij een Suzuki TL 1000 en een Rg 250. Mag 1 van de twee wel mee??? :oops: Tis de bedoeling om de rit(ten) te filmen vanaf zijn GoPro helm camera.

See you!!!

stuka f
Berichten: 325
Lid geworden op: 01-07-2010 12:04

Bericht door stuka f » 19-04-2011 09:12

Hallo en welkom.
Ik denk niet dat een andere merk van motor op het treffen een probleem zal vormen....als je hem maar goed verstopt!! (loool!) :wink:
|<ris
dos cervecas por favor!!

Janette
Berichten: 51
Lid geworden op: 19-04-2011 08:53

Bericht door Janette » 19-04-2011 09:38

We drukken hem gewoon achteraan in de rij :wink:

Ik wil graag een foto toevoegen, maar dat lukt steeds niet. Kan iemand mij daar even mee helpen?

Groetjes,
Janette

Drifter Willi
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-10-2010 15:17

Bericht door Drifter Willi » 19-04-2011 10:51

:D

Hallo und Herzlich Willkommen!

Gruß aus Deutschland
Willi

stuka f
Berichten: 325
Lid geworden op: 01-07-2010 12:04

Bericht door stuka f » 19-04-2011 13:51

Foto's plaatsen stap voor stap

1) Om te beginnen kun je niet rechtstreeks vanaf je computer een foto op het forum zetten, je zult die eerst op een site moeten plaatsen die daarvoor opslagruimte beschikbaar stelt. Er zijn talloze sites maar ik werk met photobucket. Gratis, je kunt er massa's foto's op kwijt en het werkt simpel. Ik heb er nooit problemen mee.

2) Een account aanmaken op photobucket is simpel. Je gaat naar http://www.photobucket.com en je volgt de stappen om je te registreren. Dat is zo eenvoudig dat zelfs mij dat zonder problemen lukte, ik ga ervan uit dat ik dat hier niet nader hoef uit te leggen.

3) Eenmaal een account aangemaakt log je in met je naam en password. Je komt nu op een scherm waar je boven in het midden een groene button ziet met "upload now". Klik die aan.



4) Op het nu volgende scherm kun je kiezen vanwaar je de fotos up wilt loaden. Standaard staat de keuze "my computer" aangegeven. Als je dus vanaf je eigen computer een foto op photobucket wilt plaatsen hoef je alleen maar "select photos and videos" aan te klikken.



5) Er verschijnt een schermpje waarin je de fotos op je computer kunt opzoeken en selecteren. Tip: Als je de bestandsnaam van de foto die je wilt uploaden niet weet; Rechts bovenin van het pop up schermpje zie je een viertal kleine icoontjes, waarvan de meest rechtse "view menu" de optie "thumbnails" heeft. Als je deze aanklikt worden de fotos op je computer in het klein weergegeven. Makkelijk zoeken dus. Dubbelklik op de foto die je op photobucket wilt zetten en het uploaden start automatisch. Duurt hooguit een paar seconden.



6) Klik nu op "save and continue to my album".



7a) Je krijgt nu een overzicht van de foto's die je hebt geupload. Beweeg nu de cursor (pijltje) over de foto die je wilt plaatsen maar klik die niet aan. Onder de foto verschijnt nu een aantal opties, waaronder "direct link".

7b) Als je foto's van groot formaat hebt, laden de foto's erg traag. Klik daarom eventueel in stap 7 de foto zelf wel aan. Beweeg de cursor over de foto en klik bovenaan de foto de optie "resize" en selecteer 640 x 480, en keer vervolgens terug naar "my home" en ga verder met stap 8.



8) Klik "direct link" zelf niet aan, maar de code in de balk er rechts naast, eenmaal. Je leest nu "copied".



9) Open nu OVO en start een nieuw onderwerp of een nieuw antwoord op een bestaand bericht.

10) Schrijf je tekst en waar je een foto wilt invoegen klik je op de "img" optie bovenaan. In de tekstruimte verschijnt nu "img" "/img", met de cursor knipperend daar tussenin.

11) Druk nu de toetsen "ctrl" en "v" in. Het adres van je foto op photobucket wordt nu automatisch ingevuld.

12) Vul je bericht eventueel aan met meerdere foto's of text, maar voor je op "bevestig" drukt om je bericht definitief te plaatsen, probeer eerst de optie "voorbeeld". Je ziet dan hoe andere forumleden je bericht te zien krijgen en je kunt het desgewenst nog aanpassen voor je het plaatst.



Succes.

of kijk eens hier
http://oorlogsvondsten.nl/forum/viewtop ... f=3&t=3948
van opbouw is het een gelijkaardig forum.
|<
dos cervecas por favor!!

Janette
Berichten: 51
Lid geworden op: 19-04-2011 08:53

Bericht door Janette » 19-04-2011 14:10

Afbeelding

Janette
Berichten: 51
Lid geworden op: 19-04-2011 08:53

Bericht door Janette » 19-04-2011 14:12

Afbeelding

Dit is 'em. Kost even wat moeite, maar hè, hè....

stuka f
Berichten: 325
Lid geworden op: 01-07-2010 12:04

Bericht door stuka f » 19-04-2011 19:09

Proficiat!
Mooie... moto! :wink:
|<
dos cervecas por favor!!

Janette
Berichten: 51
Lid geworden op: 19-04-2011 08:53

Bericht door Janette » 19-04-2011 20:31

Thnx!!

Afgelopen zondag hebben we een leuk filmpje gemaakt met de helmcam...
zie http://www.youtube.com/digitus250

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 20-04-2011 00:59

Janette,
welkom op dit bescheiden forum,,,
eindelijk heb je ons gevonden...

op de rally je bent van harte welkom...
stuur me even een mailtje dan stuur ik je het inschrijf formulier toe....
en die man met de camera,,, die komt ook... super..

ik zoek nog iemand die 1 juli mijn roadtrip gaat filmen,, duitsland, zwitzerland, lichtenstein, italie oostenrijk ...
wat voor camara heb je?

gr .. Indy

Plaats reactie