Gopro Hero 3

Hier kun je lekker kletsen met andere leden.
Plaats reactie
Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Gopro Hero 3

Bericht door Indy » 07-04-2013 19:05

Na lang wikken en wegen heb ik afscheid genomen van mijn mini dv camcorder, en besloten een andere cam te kopen.
Het is de Gopro here 3 white geworden, super mooi verpakt echt klasse, alleen een paar mounts en klein verloop stukje om je camera op te bevestigen, een usb kabel en thats it.
Zeer mager.. heb een setje mounts erbij gekochtvoor op de helm te bevestigen.
en 2x 32 GB micro karts erbij gekocht.
Moet voldoende zijn voor totaal 10 uur film op 720P met 50 Fr/sec op wide angle.

thuis de App gedouwnload en met de bildin Wifi contact proberen te leggen..
chips,,, werkt niet ,, na vele uren en forums gelezen te hebben over wel of niet updaten van de gopro toch geupdate,, maar niets werkt,, wat nu ding in de prullebak nee,, "S nachts half 2 maar naar bed gegaan...
Zondag morgen nogmaals de update gedouwnload op de harde schijf,, hee 4 files... dat is al meer dan ik ooit gehad heb.
Op de nieuw geformateerde kaart gezet.. Wifi groep op de telefoon aangemaakt met wachtwoord App opgestart,, en yess contact,,, nu kan ik op de telefoon de instellingen veranderen, hem gebruiken als achteruit rij camera in de caravan. wat een ding super maar goed dat ik hem gisteravond niet in de prullebak gedaan heb.

ook de App op de tablet gezet.. werkt perfect als je eenmaal weet hoe het moet.

en toen op de helm geplakt maar waar... pfff na een paar uurtjes denken kijken en proberen uiteindelijk het plakkertje geplakt.
wou hem eigenlijk vast zetten op de kin van de helm maar dan kan ik de plakker niet goed vast plakken,, dus maar aan de zijkant.. kan me goed bewegen en zit niet in de weg..
Het is ideaal om de camera uit te richten mbv je telefoon zo zie je precies of die goed staat.

En dan de motorkleding aan en rijden maar.. pff wow wat een beeld en nog niet eens op de hoogste resolutie,, maar 50 fr/sec op 720P Wide
is echt super...

nu alleen nog maar richting de bergen en mooi film materiaal maken...

gr Indy

P.s. zijn er nog meerderen van jullie die een cam op hebben tijdens het rijden??

Plaats reactie