De Drifter van Thijs84

Foto van je Drifter
Plaats reactie
Thijs84
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-07-2010 12:53

De Drifter van Thijs84

Bericht door Thijs84 » 26-08-2010 18:43

Hier is ie dan: Mijn 800 Drifter.... Vers uit België !!!! :lol:

Dit zijn nog wel de foto's van de advertentie. Ik heb zelf al wel foto's gemaakt, maar omdat ik (nog) geen Internet bij mij thuis heb, dus ik ben een beetje afhankelijk van derden. Ik heb de foto's op mijn telefoon staan, maar (natuurlijk) wanneer je beschikking hebt tot een PC, dat je nét dat ene USB-kabeltje niet mee hebt genomen......

Op de foto is ie nog met duo-zadel. Het optionele enkele zadel kreeg ik er ook bij. Deze heb ik er ook al op zitten. Ik vind het enkele zadel persoonlijk iets mooier dan de duo...... Mocht mijn toekomstige wederhelft ooit een keer mijn (en dat van mijn Drifter :D ) pad kruizen, is het duo-zadel er natuurlijk makkelijk op te zetten.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
What day is it & where the hell am I........???

Hammerhead
Berichten: 79
Lid geworden op: 29-06-2010 19:41

Bericht door Hammerhead » 26-08-2010 20:43

Ziet er goed uit Thijs, maar het belangrijkste is dat je er zelf tevrededen over ben. :D
Wat een geklooi met die papierjes en de RWD.
Balen :x
altijd weer het asfalt op!!!!

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 27-08-2010 00:03

Thijs,,

Die drifter ziet er heeel goed uit,,, hoeveel heeft die gelopen??
de vorige eigenaar de 1e eigenaar??
zou hem graag in het echt zien...

volgend weekend zit ik met nog een andere drifter in dasburg een lang weekend.

we moeten eens afspreken..
ben benieuwd naar de foto"s met solo zadel...een mustang zadel??

gefeliciteerd thijs,, je zoektocht is beloont en wat de prijs betreft is het een goede prijs die je er voor gegeven hebt.. niet te duur,, maar een mooie bike mag ook wel wat geld kosten...

veel plezier ermee en rijd voorzichtig.

Indy

Thijs84
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-07-2010 12:53

Bericht door Thijs84 » 27-08-2010 12:58

@ Hammerhead:

Ik ben er zelf ook meer dan tevreden mee. Maar de verkoper deed gelukkig niet moeilijk. Hij had voor het zelfde geld heel lastig kunnen doen.

@ Indy:

Hij heeft +/- 35000 km gelopen. De jongen waar ik 'm van kocht was niet de eerste eigenaar omdat hij de motor heeft gekocht bij een motorzaak. Hij heeft er +/- 5000 km mee gereden. Ik kreeg zelfs nog zijn aankoopbon bij al het papierwerk !!! Daar stond de toenmalige km-stand ook op.

Het zadel is volgens mij inderdaad zo'n Mustang-zadel. (deze was destijds toch standaard bij de aankoop van een nieuwe Drifter ??) Het is in ieder geval zo'n zadel met op de achterkant van die "Tribal-achtige" verdikkingen erop......

Ik hoop dat er nog een paar mooie dagen aankomen want als je de laatste paar dagen bekijkt zakt de moed je toch in de schoenen. Ik zou al blij zijn als het droog is !!!!! Want er moet nog wel een paar keer getoerd worden.

En de afstand Hengelo - Emmen is overbrugbaar

Thijs
What day is it & where the hell am I........???

Hammerhead
Berichten: 79
Lid geworden op: 29-06-2010 19:41

Bericht door Hammerhead » 27-08-2010 20:10

Positief blijven denken wat het weer betreft Thijs 8) Natuurlijk hopen we allemaal nog op een beetje mooi weer, denk dat ik dit weekend nog wel ff door de achterhoek hamer :twisted: De voorspelling is toch niet zo heel slecht en voor de lange termijn, ja das altijd afwachten hier :( , ga jij je fiets nog een beetje Indianniseren?
altijd weer het asfalt op!!!!

Thijs84
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-07-2010 12:53

Bericht door Thijs84 » 30-08-2010 12:55

@ Hammerhead:

Indianiseren moet ik nog even bekijken. Eerst de financiele aderlating weer even te boven komen.... :D

Maar het idee is er wel om op den duur een paar White-walls eronder te doen, Ook zullen er in de toekomst nog zadeltassen komen. Verder vind ik ook zo'n pan-zadel er mooi uitzien. Maar hier heb ik qua kosten geen idee wat alles kost, dus ik moet me daar nog even in verdiepen.

Als ik dan nog verder ga kijken: Ik heb een keer een Drifter gezien met handschakeling aan de rechterkant van de tank. Ik kan mezelf er geen idee van geven of zoiets praktisch is, en of het een goed systeem is, maar het zag er toch wel erg geinig uit.

Afijn, we zien wel hoe het loopt....
What day is it & where the hell am I........???

frans huvermann
Berichten: 15
Lid geworden op: 14-07-2010 20:49

Bericht door frans huvermann » 31-08-2010 22:19

Hallo Thijs,

Hele mooie drifter,in mijn ogen de mooiste uitvoering.
Veel plezier ermee.

Groeten Frans Huvermann.

Plaats reactie