Net nieuw

Foto van je Drifter
Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 20-06-2011 16:15

Hee emiel,

kijk dat wordt al wat duidelijker.
gaaf om te weten wat de drifter rijder voor de kost doet.
ik ben meewerkend voorman en cnc frezer op een bedrijf waar ongeveer 100 man werken.
nu is je waarschijnlijk wel duidelijk waarom ik meerdere items op mijn motor heb..
is naar eigen idee gemaakt, lekker zelf zo maken als ik wil... zonder dat je gebonden bent aan wat er op de markt te koop is.

mocht je besluiten om nog even naar zeeland te komen bv zaterdag tegen 1800 uur want dan zijn we er ongeveer weer terug op de camping ben je van harte welkom.

ontwerp jezelf ook logo"S en druk je die op t shirts?
loop al sinds de voorbereidingen van de Drifter rally met het idee in mijn hoofd om bv een t shirt te ontwerpen, maar het gouden idee is er nog niet...
ik weet niet of er veel animo voor is maar mocht je een idee hebben hoor ik het graag..

gr Indy

Emiel
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-06-2011 19:48

T-shirts

Bericht door Emiel » 20-06-2011 17:28

Hee Indy,

Ja dat zou kunnen, T-shirts laten maken dat moet geen probleem zijn. Geef maar aan wat je erop wilt hebben. Logo's, tekst wat je maar wilt.
Frezen ook afbeeldingen?
Je kan mij ook direct mailen als je wilt info@medi-spo.nl

Groetjes Emiel

Peter
Berichten: 16
Lid geworden op: 15-05-2011 20:44

Hey Emiel en Indy...

Bericht door Peter » 20-06-2011 22:30

Hey Drifter bikers.

ik zie dat je al flink aan het mailen bent met Indy, leuk man.
Emiel, als je nog een aantal spullen zoekt voor je drifter dan weet ik nog iemand die mogelijk wel een aantal dingen heeft, zoek je nog een goed orgineel zadel?

Hey Aurele alias Indy :wink: kun je mij nog ff dat formulier sturen naar mijn email voor het weekend is september, ben door een virus in de hotmail al mijn zooi kwijt. Dank vast!

Ben afgelopen zaterdag weer even bij Tony Leenes geweest voor wat hebbe dingen van Indian en heb nog even met hem gesproken in zijn museum, hele geschikte kerel en je kan goed bij hem terecht. Ik ben nog ff aan het kijken voor een ander monozadel en heb er een gezien die kwa model mij erg aanstaat, enkel 1 maartje...... het is van het merk Harley :evil:

maarja ik kiek wel ff

grtzz Peter :D

Plaats reactie