Net nieuw

Foto van je Drifter
Emiel
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-06-2011 19:48

Net nieuw

Bericht door Emiel » 18-06-2011 22:44

Afbeelding

Toen deed hij het nog.
Nu alleen nog 2 wielen thuis.
Rest bij de spuiter en poedercoater!!

Emiel

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 19-06-2011 12:10

Emiel,

welkom op het drifter forum van nederland.

waar is de foto gemaakt?
behoud je deze kleur?
je mag altijd komen kijken het eerste weekend van sept op de drifter rally.

Mvg Indy

Drifter Willi
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-10-2010 15:17

Bericht door Drifter Willi » 19-06-2011 12:43

:D

Hallo Emiel!

Herzlich Willkommen und viel Spaß!

Gruß aus Cologne-Germany

Willi

Emiel
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-06-2011 19:48

Bericht door Emiel » 19-06-2011 15:52

Indy schreef:Emiel,

welkom op het drifter forum van nederland.

waar is de foto gemaakt?
behoud je deze kleur?
je mag altijd komen kijken het eerste weekend van sept op de drifter rally.

Mvg Indy
Foto is gemaakt in de Highlands Schotland, 12 dagen rond gereden.
Prachtig.
Nee gaat kawasaki groen (nieuwe kleur groen) worden, komt een batwing op en ben bezig met een 3 dubbel achterspatbord, hopen dat dat gaat lukken. Dat zijn 3 dezelfde spatborden maar de 2 buitense omgebouwd tot koffers.
Ben nog wel op zoek naar nieuwe/gebruikte spullen die ik kan gebruiken. Heb ideeen zat maar of ze uitvoerbaar zijn dat is de vraag.

Groetjes Emiel

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 19-06-2011 18:02

Gaaf emiel,

ideeen en 2 rechter handen.
ben erg benieuwd naar je verdere ideeen en bouwsels.
onderdelen die ben ik ook aan het verzamelen.

kijk ook eens op het duitse drifter forum, daar zijn ook een paar gave bouwsels bij...

gr Indy

Emiel
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-06-2011 19:48

Bericht door Emiel » 19-06-2011 20:59

Hee Indy,

Ja ideeen zat en heb nogal wat contacten in China, Pakistan, India enz enz, waar ik zaken mee doe. Daar haal ik nog wel eens wat vandaan.
Nu inderdaad bezig voor mijn Drifter. Stond in de schuur weg te roesten en sinds een aantal weken ben ik met hem bezig om hem weer in een nieuw jasje te steken. Ben afgelopen zaterdag bij Peter geweest om een sissybar te kopen van hem, vind ik nodig als één van m´n jongens mee wil. Nu bezig met koffers uit China, hahaha, kijken of het gaat lukken. Dan nog nieuw stuur, spiegels, kettingset, kabels en nog wat meer upsmuck. Weet je best leuk om bij zo´n forum wat te doen misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen. Wil mijn wielen laten coaten inclusief spaken maar mijn coater wil dat niet doen, geen ervaring blijkbaar. Cilinderkop nog laten coaten. Hoop in Augustus-September te beginnen met de wederopbouw.

Groetjes Emiel

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 19-06-2011 22:12

china pakistan...

heb je daar zakelijke contacten zitten??
door de drifter heb ik in 3 jaar al meerdere contacten over de hele wereld op gedaan, en mede door op forums actief te zijn. erg leuke mensen ontmoet.

vandaar dat ik 1 jaar geleden begonnen ben met dit forum,,,
is erg leuks geen massa"S mensen die domme verhalen schrijven maar gewoon mensen die het erg gaaf vinden om de drifter die ze rijden helemaal naar hun eigen smaak en interesses te bouwen..



Afbeelding

foto van zomaar een drifter... met mooie tassen/koffers..
wil je zo iets maken??

gr Indy

Emiel
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-06-2011 19:48

China Pakistan

Bericht door Emiel » 19-06-2011 22:51

Jaja, de meesters van het Kopieren. Nu met China bezig voor waanzinnige mooie koffers (tenminste dat vindt ik). Die tassen is een makkie voor die gasten! Haal daar echt een hoop vandaan! Heb in Pakistan hele goede contacten, China doet het ook aardig maar zijn nogal zeikers met het versturen van 1 stuks moet je een minimum afnemen van 10 of zo. Kom er toch redelijk vaak wel uit met die gasten. Leuk om te doen hoor beetje handelen met het buitenland. Weet je heb dan weer wat gezien en dat wil ik dan ook maar in Europa erg duur!! Dat krijg je ervan als je miljarden naar Griekenland stuurt mogen wij met z'n allen weer ophoesten! hahaha dus ga ik over de grenzen van Europa kijken en dan kom ik vaak uit bij mijn contacten in Pakistan en China voor een redelijke prijs. Maar goed hou je op de hoogte van de ontwikkelingen. Misschien kunnen we wat voor het Drifter forum betekenen? Altijd op zoek naar nieuwe dingen. Ben gek van Iron Maiden wil eigenlijk een mooie Eddie op mijn batwing of voor de radiator, dus daar ook voor aan het kijken. Voorlopig ligt hij uit elkaar en moet hij eerst in elkaar worden gezet met een hoop nieuwe dingen erop, hoop dat ik alles voor elkaar kan krijgen en het betaalbaar blijft, niet geheel onbelangrijk.

Groetjes Emiel

Emiel
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-06-2011 19:48

Bericht door Emiel » 19-06-2011 23:00

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 20-06-2011 00:51

heb je enkele links waar ik is kan kijken voor items??

Indy

Plaats reactie