Zadeltassen en de bevestiging ervan

Jouw verbouwing
Plaats reactie
Thijs84
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-07-2010 12:53

Zadeltassen en de bevestiging ervan

Bericht door Thijs84 » 07-04-2011 12:58

Mensen....

Allemaal weer de motor weer tevoorschijn getoverd?? of rijden jullie het hele jaar door ??

Ik ben sinds 2 weken weer aan het rijden (nog een beetje woon-werk). Ik heb de motor afgelopen dinsdag voor een beurtje bij de dealer gebracht, dus ik kan nu weer volop toeren !!! 8)

Maar ik zat zo te denken: Ik ben van plan om in de toekomst zadeltassen te monteren aan de Drifter. Nu is mijn vraag:

Is elke bevestigingsbeugel mogelijk? Ik wil ze graag zo laag mogelijk hebben hangen. En ik ben niet van plan om zomaar wat te kopen wat later dan weer niet past.

En moet ik dan ook rekening houden met het type tassen wat ik neem?
Ik kan me voorstellen dat als ik minder hoge tassen neem dat het dan al snel lijkt dat je ze heel laag hebt hangen.... Of maakt dit niks uit en kan ik elke maat tas eraan monteren?
What day is it & where the hell am I........???

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 08-04-2011 00:13

Hallo thijs,

eindelijk begint iedereen weer te rijden,heerlijk.
ik zat met het zelfde probleem tot ik deze zag (zie foto).
en dacht die moeten ook op de mijne,,,,,ik heb niet zozeer gekeken naar de montage ervan.


Afbeelding

deze tassen zitten aan de binnenzijde vast elke zijde 2 bouten waarmee het spatbord ook vast zit. en 2 riemen over het spatbord, krijg je wel lichte krasjes, (maar op de mijne zaten er al diepe krassen in helaas).


Afbeelding


ik heb gekeken wat ik echt wou hebben en ben toen gaan kijken naar de ophanging.

tassen waren erg aan de prijs,, custum made...

gr Indy

Plaats reactie