Mudflap

Jouw verbouwing
guido
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-06-2010 21:54

Mudflap

Bericht door guido » 15-07-2010 22:32

Mijn laatste creatie ......

En nu staan ook de lampjes er op met dank aan Indy ....



Afbeelding

Hammerhead
Berichten: 79
Lid geworden op: 29-06-2010 19:41

Bericht door Hammerhead » 15-07-2010 22:39

Guido, geweldig, ik vind dat zo een bijzondere uitstraling hebben, moet er bij mij ook nog opkomen, maar ben eerst met tassen bezig, nu is dat geen probleem, alleen de beugels om ze aan op te hangen worden niet meer geleverd door Kawa, moet dus nog zelf wat gaan maken.
altijd weer het asfalt op!!!!

Indy
Site Admin
Berichten: 553
Lid geworden op: 29-06-2010 10:43

Bericht door Indy » 16-07-2010 00:36

Guido,,

dat heb je mooi geknutseld...
heb je de pinker voor ook al op je fiets???

INdy

Vital
Berichten: 39
Lid geworden op: 16-07-2010 19:54

Bericht door Vital » 17-07-2010 17:35

Hammerhead schreef:Guido, geweldig, ik vind dat zo een bijzondere uitstraling hebben, moet er bij mij ook nog opkomen, maar ben eerst met tassen bezig, nu is dat geen probleem, alleen de beugels om ze aan op te hangen worden niet meer geleverd door Kawa, moet dus nog zelf wat gaan maken.
Je kunt het doen zoals ik heb gedaan.
Ik heb de tas bevestigd aan die 2 buisjes die naar achter lopen.
Zo kun je de tas lekker laag hangen.

Afbeelding

Afbeelding

Vital
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!

Hammerhead
Berichten: 79
Lid geworden op: 29-06-2010 19:41

Bericht door Hammerhead » 18-07-2010 07:12

Ziet er heel goed uit, maar ik rij nogal eens in de Eifel, en rij dan nog al redelijk sportief, zit dan al met de treeplanken aan de grond in de hairpins, dan ben ik bang dat ik de bodem uit de tassen rij en daarbij wil ik graag 2 tassen dus dit gaat voor mij niet op.
nu had Kawa orgineel een paar beugels, maar die worden niet meer gemaakt/geleverd, zie foto.
Afbeelding
Ga toch zelf wat maken naar voorbeeld van een VDOG lid uit Amerika, moet alleen de Inches nog naar Cm omzetten op tekening.
Ik weet ook nog niet wat er dan aan komt te hangen, leer of koffers, want ik vind in kleur gespoten koffers ook heel mooi staan.
Afbeelding
en zo blijven we ook bezig hé.
altijd weer het asfalt op!!!!

Vital
Berichten: 39
Lid geworden op: 16-07-2010 19:54

Bericht door Vital » 18-07-2010 13:18

Ik vind koffers ook mooier maar dan moeten het er 2 zijn en bij mij zit dan de uitlaat in de weg.

Vital
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!

stuka f
Berichten: 325
Lid geworden op: 01-07-2010 12:04

Bericht door stuka f » 19-07-2010 14:28

Hammerhead schreef:Ziet er heel goed uit, maar ik rij nogal eens in de Eifel, en rij dan nog al redelijk sportief, zit dan al met de treeplanken aan de grond in de hairpins, dan ben ik bang dat ik de bodem uit de tassen rij en daarbij wil ik graag 2 tassen dus dit gaat voor mij niet op.
nu had Kawa orgineel een paar beugels, maar die worden niet meer gemaakt/geleverd, zie foto.
Afbeelding
Ga toch zelf wat maken naar voorbeeld van een VDOG lid uit Amerika, moet alleen de Inches nog naar Cm omzetten op tekening.
Ik weet ook nog niet wat er dan aan komt te hangen, leer of koffers, want ik vind in kleur gespoten koffers ook heel mooi staan.
Afbeelding
en zo blijven we ook bezig hé.
Ik raak quasi altijd met de treeplanken!!???
Vooral dat pootje rechts zit bij mij onmiddelijk aan de grond....de vorige was die "lepel" vorm al kwijt.
Verder vind ik die koffer wel den top.
dos cervecas por favor!!

Hammerhead
Berichten: 79
Lid geworden op: 29-06-2010 19:41

Bericht door Hammerhead » 19-07-2010 17:54

Dat bedoelde ik Stuka, als ik mijn tas zo laag op zou hangen als Vital lag na elke rit de bodem er uit.
Ik ben een zuinige nederlander :oops: hé, want ik wil de hele band gebruiken want daar heb ik ook voor betaald. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
altijd weer het asfalt op!!!!

guido
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-06-2010 21:54

Bericht door guido » 19-07-2010 18:32

Hammerhead schreef:Dat bedoelde ik Stuka, als ik mijn tas zo laag op zou hangen als Vital lag na elke rit de bodem er uit.
Ik ben een zuinige nederlander :oops: hé, want ik wil de hele band gebruiken want daar heb ik ook voor betaald. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Nou , dat valt best mee hoor .
Ik denk dat mijn tas nog lager zit dan die van vital en ik raak ook regelmatig de grond met de treeplanken .
Maar dan heeft mijn tas nog enkele cm's over .
Bij de drifter blijft de tas namelijk op dezelfde hoogte hangen onafhankelijk van de vering .
Als jij op je motor gaat zitten dan gaan meteen je treeplanken een stuk lager ...maar je tas aan het achterwiel blijft op dezelfde hoogte .
Let er maar eens op ...je kan héél diep gaan vooraleer ze de grond raakt .

Guido

stuka f
Berichten: 325
Lid geworden op: 01-07-2010 12:04

Bericht door stuka f » 19-07-2010 18:54

guido schreef:...
Als jij op je motor gaat zitten dan gaan meteen je treeplanken een stuk lager ...maar je tas aan het achterwiel blijft op dezelfde hoogte .
...

Guido
Inderdaad , mijn 145kilo doet beide treeplanken al raken nog voor ik vertrokken ben.... (lol)
Heeft er iemand ervaring met het vervangen van die piston onder het zadel??

|<ris
dos cervecas por favor!!

Plaats reactie